התוכנית מטפלת בתלמידים מכיתה ב' שטרם סיימו את תהליך רכישת הקריאה. כל תלמיד בתוכנית מקבל קלסר ובו חומרי למידה המותאמים לו אישית, בעקבות מיפוי יכולות הקריאה שלו (חוזקות ופערים). התוכנית מובנית וחומרי הלמידה שלה חביבים מאוד על התלמידים ועל המורים. מחנכת הכיתה עובדת עם התלמידים בשעות הפרטניות או בשעות אחרות בהתאם להחלטת בית הספר. התוכנית מלווה בהדרכה, אשר מייעלת ומיטיבה את ההפעלה. כמו כן, כחלק מהתמיכה במורים ניתנת גם השתלמות למורים חדשים בתוכנית. הלמידה בתוכנית מבוססת הערכה ופעמיים בשנה בית הספר מקבל נתונים המתארים את מצב התלמידים והתקדמותם, עם המלצות להמשך תהליך העבודה הנדרש עבור כל תלמיד. ניתן להוסיף לתוכנית הדרכת הורים כדי לחזק את שטף הקריאה של התלמידים.
מטרת התוכנית:
צמצום פערים בקריאה - טיפול בתלמידי כיתה ב' המתמודדים עם אתגר הקריאה והבאתם לשליטה באבני היסוד, דיוק בקריאה, שטף קריאה ובהבנת הנקרא.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים