community navigator מפגישה את המשתתפים/ות לכוח של הקהילה לחולל שינוי חברתי למען עצמה, הטבע או הזולת. הודות למודל D4D ייחודי התוכנית מסייעת לבית הספר לממש את הפוטנציאל הקהילתי שלו ככלי לפיתוח רב תחומי של התלמידים, אנשי הצוות ובית הספר. התוכנית מזמינה את המשתתפים/ות להתנסות מעשית של מהלך יזמי שלם במסגרתו הכיתה/ הקבוצה/ הצוות או ועד ההורים פועלים כארגון אותנטי ודמוקרטי המקדם פיתוח של מוצר חברתי חדשני. בתהליך הפקת המיזם המשתתפים/ות חוקרים, מתכננים, מבצעים, ומבצעים הערכה כחלק מרפלקציה אישית, של הצוות, המשימה והמיזם. התוכנית ניתנת בהלימה לצורכי האקלים או תכנית הלימודים הבית ספרית - החל ממיזמים למיגור האלימות והתנהגויות סיכון, כאמצעי לפיתוח מיומנויות שפה, טכנולוגיה, תקשורת, אזרחות ואומנות, ועד לעידוד התנהגויות חיוביות. כמו גם באמצעות הפניית המשתתפים לחולל שינוי בקהילה המקומית התוכנית מסייעת להבנות ולמצב את בית הספר כמרחב קהילתי יוזם. בית הספר נהנה מפיתוח אקלים לימודי חוקר, קשוב, אנושי, יצירתי וחדשני, המעניק חווית למידה רלוונטית
מטרת התוכנית:
לאפשר לכל תלמיד ואיש צוות לממש את הפוטנציאל שלהם ולקבל את ההזדמנות להיות שייך, משמעותי ונחוץ בקהילה. התכנית מעניקה לבית הספר אקלים לימודי חוקר, קשוב, אנושי, יצירתי וחדשני. המשתתף/ת פוגש חווית למידה רלוונטית, כלים ומרחב להתבוננות פנימית, להרחבה וגיוון המעגל החברתי, חווית למידה עשירה, מבוססת פדגוגיה מוטת עתיד, המשלבת בין למידה סנכרונית-אסינכרונית, מחקרית-תיאורטית-התנסותית.
מענה לימודי| רגשי| חברתי| מיתוג| חוסן| לכידות| אקלים מיטבי| מוטיבציה
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים