תוכנית טיפולית פרא-רפואי

נסרין טאהא - קנטרי ספא מנדא

מספר תוכנית בגפ"ן: 3623



תמצית התוכנית:

תלמיד עם לקויות למידה ו/או הפרעות קשב הינו תלמיד בעל יכולת אינטלקטואלית תקינה המאפשרת לו ללמוד, להתקדם ולבטא את יכולותיו. הבסיס להצלחתו של כל תלמיד במערכת החינוך, ובמיוחד תלמיד עם לקות למידה ו/או הפרעת קשב תלוי בקשר ובמערכת היחסים המתקיימת במשולש הבסיסי שבין הצוות החינוכי (כל אנשי המקצוע), התלמיד ומשפחתו. חתירה לידע עדכני- שילוב בין הידע המחקרי העדכני ביותר לבין צרכי השדה חיוני על מנת להתאים ולפתח את המענים הראויים לקידום התלמידים. התבוננות על צרכי התלמיד כמכלול, על ההיבטים הקוגניטיביים, הלימודיים ,הרגשיים והחברתיים. קידום למידה אקטיבית ועצמאית והקניית אסטרטגיות ומיומנויות למידה מגוונות הנן קריטיות עבור תלמיד עם לקות למידה. שמירה על שוויוניות וצמצום פערים של תלמידים עם לקות למידה והפרעות קשב


מטרת התוכנית:
הנגשת מענה רב תחומי הולם ומותאם לתלמידים עם לקות למידה והפרעות קשב . עבור תלמידים עם לקות למידה והפרעות קשב קידום תכניות לצמצום פערים פיתוח כלים לקידום ההוראה והלמידה של תלמידים עם לקויות למידה המותאמים לדרכי למידה ייחודיות המאפיינות את תחומי הדעת השונים. מעבר ממתן התאמות בדרכי הבחנות להתערבות והתאמת דרכי למידה והוראה. סיוע בהנגשת המענים גם לתלמידים עם לקויות למידה בקרב אוכלוסיות מוחלשות שידם אינה משגת


מידע נוסף על התוכנית:

מסלול התוכנית: במכרז המאגר
קהל יעד: ד' | ה' | ו'
שיוך למסגרת משרד החינוך: תוכנית איננה שייכת למסגרת
תחום מסגרת: רווחתי - רגשי
מקור תוכנית (יוצר התוכנית): חיצוני - מגזר עסקי

הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים

תוכניות גפ"ן
תמיכה טכנית

תמיכה תוכניות גפ"ן
הי,
לא מצאת תוכנית כבקשתך?
ניתן להשאיר הודעה ונשמח לעזור
עופר
×
לא מצאת תוכנית? צור קשר ונשמח לעזור