תכנית זו מבוססת על ההנחה כי למעט שיעור נמוך מאד של תלמידים כל תלמיד יכול לעמוד בדרישות הלימודיות של משרד החינוך, ודאי דרישות אלה הקריטיות לעיצוב דרכו כאזרח פעיל ועומד בזכות עצמו בקהילה בה הוא חי. קל וחומר אם הקשר בין הצלחה ואי הצלחה במערכת החינוך מתווך באופן כה דרמטי על ידי משתנים שיוכיים כמו רקע סוציו-אקונומי, מוצא, אזור מגורים וכדומה. אלו העקרונות ההצלחה של התכנית: מינוי רכז בית ספרי, הכשרתו, מיפוי מדוקדק לתלמידים, שיחות אישיות, ביקורי בית, בחירת הצוות והכשרתו מבחינה מקצועי, מבחני הצלחה יומיים, מבחני בקרה כל 14 שעות לימוד, מעקב צמוד לכל תלמיד.
מטרת התוכנית:
להביא את התלמידים להצלחה בתכנית הלימודים הסטנדרטית של משרד החינוך, בחטיבות הביניים והתיכוניים. עבודה על מצבו הרגשי - והמסוגלות העצמית לכל תלמיד שנכנס לתכנית זו. עבודה על בניית הערך העצמי החיובי של התלמיד מול מחנך הכתה ומוריו באופן אישי ומקצועי.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים