הכרת עולם בעלי חיים והבחנה בייחודיות של היצורים ביחס לעולם הצומח, הדומם והאדם תוך דגש על טיפוח מיומנויות חקר ויכולות של הילד בתחומים השונים (קוגניציה, שפה, רגשי וחברתי), טיפוח לומד עצמאי, הגברת מוטיבציה ללמידה, והסקרנות הטבעית .
התכנית פועלת בשיטת חקר 5 שלבים : תצפית -שאילת שאלות -העלאת השערות לתשובות אפשריות- ביצוע נסוים -הסקת מסקנות כתוצאה מתוצאות הניסויים ושאילת שאלות חדשות בהמשך למסקנות.
התכנית פועלת בשני רבדים :
1 מפגש פיזי עם בעלי חיים שונים .
2. פעילות אינטראקטיבית בתכנית הממוחשבת בעזרת מצגות סרטונים ומשחקי מחשב מותאמים.
מטרת התוכנית:
הבחנה בייחודיות של היצורים החיים ביחס לעולם הצומח, הדומם והאדם. טיפוח מיומנויות חקר תוך טיפוח היכולות של הילד בתחומים השונים(קוגניציה, שפה, רגשי, חברתי ועוד) לימוד עצמאי, והגברת המוטיבציה ללמידה והסקרנות הטבעית ופיתוח יכולות החשיבה והחקר של התלמיד.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים