התכנית פועלת להעצמה מקצועית של צוותי החינוך ותורמת להבנת התפתחות כישורי הלמידה, התפקוד וההתנהגות של התלמידים תוך הבנת מוחם המתפתח והוויסות החושי שלהם. התכנית מלמדת ומעודדת בניית סביבת למידה מיטבית המושתתת על התנסויות המעודדות התפתחות כישורי למידה-חברה-התנהגות, פיתוח יכולות למידה, קשב וריכוז, מוטיבציה ללמידה, נינוחות חברתית, שיפור אקלים חברתי והכלת תלמידים בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף, התכנית מציעה לצוותי החינוך דרכי טיפול והתמודדות בדרכי הקשר עם ההורים, וזאת במטרה לקדם שותפות חינוכית אמיתית בין צוותי החינוך, ההורים והקהילה. במקביל, התכנית מיועדת גם להורים. במסגרתה יוכלו ההורים ללמוד על תפקודי ילדיהם ולקבל כלים לקידום הורות מיטבית ולשיפור תפקודי הילדים, כך שהעשייה המתקיימת בבית הספר תמשיך ותתקיים גם בבית, דבר שיקדם את השותפות בין צוותי החינוך להורים.
מטרת התוכנית:
הכשרת צוותי חינוך בגישה הנוירו-התפתחותית-תפקודית בהקניית כלים לקידום כישורי הלמידה וההתנהגות של כלל הילדים, השגת אקלים מיטבי ושילוב בעלי צרכים מיוחדים. הכשרת ההורים להבנת קשיים תפקודיים של ילדיהם, ומתן כלים פרקטיים לקידום הילדים ולשיפור הורות מיטיבה.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים