תכנית 'העשרה אינסטרומנטאלית' מהווה מעין מעבד קוגניטיבי המייעל ומאפשר למידה משמעותית. התכנית מתמקדת בתפקודי הלומד ומקדמת הקניה מאסיבית של אסטרטגיות למידה וחשיבה , יחד עם גישור מדויק ומכוון לתחומי הדעת. התכנית כוללת אבחון דינאמי אשר פותח ע"י פרופ' פוירשטיין, אבחון המאפשר את הערכת יכולת הלמידה בהתבסס על שלושה שלבים מובילים.
מטרת התוכנית:
הקניית אסטרטגיות למידה ופיתוח מיומנויות חשיבה במטרה בהתבסס על אבחון דינאמי והערכת יכולת הלמידה של כל תלמיד.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים