התכנית פועלת כקורס העוסק בפיתוח חשיבה יצירתית ומערכתית באמצעות למידת עקרונות השיווק המודרני בצוותי עבודה קטנים, בתהליך בו הכיתה מתפקדת כמשרד פרסום. במהלך הקורס מפתחים הצוותים תכנית שיווקית ומפיקים קמפיין פרסומי המשלב מספר סוגי מדיה (טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, רדיו וכו'). על הקמפיין להעלות מודעות ולעודד הנעה לפעולה בקרב בני נוער בנושא ערכי נבחר. הקורס דוגל בהקניית ידע, כלים ומיומנויות אשר יאפשרו לתלמידים להיות אזרחים מעורבים, ערניים ופעילים בעולם בו קיימות סוגיות ערכיות שחשוב להעלות על הפרק.
מטרת התוכנית:
היכרות עם עולם השיווק והפרסום תוך הובלת קמפיין בנושא ערכי נבחר בו ירחיבו התלמידים את ידיעותיהם ויעודדו שינוי חיובי של הרגלים.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים