מדובר בשיטה ללימוד אנגלית מדוברת הכוללת למידה באמצעות גישה חדשנית כבר מהגיל הרך ומיועדת לתלמידי כיתות א,ב. שפה דבורה קודמת לשפה כתובה. בניית בסיס נרחב של מילות בסיס עטופות במבני משפט תקינים ישמשו כר נרחב וחזק ללימודי הקריאה והכתיבה. בתוכנית זו, התלמידים ילמדו אוצר מילים בתוך מבני משפט תקינים ומועברים לילדים בדרך חווייתית תוך התנסות מוזיקלית ומוטורית באמצעות תמונות המחשה, משחקים דידקטיים, שירים וחוברת הדרכה. ניצול של חלון ההזדמנויות הקיים עבור הילדים בגיל זה יאפשר למידה תקינה שתוביל לבסוף לצמיחה ותפקוד תקין של המוח הבוגר. הנושאים נלמדים בסדר היררכי כשכל נושא נלמד נשען על קודמו עם רמת קושי עולה. אופן העברת השיעור מבוסס על תבנית למידה קבועה שחוזרת על עצמה לאורך כל הנושאים הנלמדים וכוללת אלמנטים של הקנייה, הבנה, יישום ושיום דרך ריכוז בישיבה או הרפיה בתנועה. הלמידה המשמעותית מפתחת יכולות למידה, הבנה וחשיבה לצד בניית כישורים חברתיים. בכל שיעור מתבצעת הערכה חלופית באמצעות יישום ההוראות בתנועה, שימוש בשיר או במשחק. חומרי הלמידה מאושרים ע"י משרד החינוך.
התוכנית עוסקת בהעשרה והרחבת ידע עולם.
מטרת התוכנית:
1. מתן ידע על שפת האנגלית והתרבות של דובריו ויכולות מגוונות בכל אופנויות שפת האנגלית בדגש על הפקת השפה בכתיבה ובדיבור, תוך מיקוד בלימוד ושימוש באוצר מילים רחב.
2. הגעה להישגים בלימודי השפה, תרגול והערכת ידע.
3. העשרת הוראת האנגלית.
4. להוסיף ידע ותרגול בהוראה ולמידת האנגלית.
5. קידום שפת האנגלית.
6. קידום מיומנויות שפה.
7. למידה רגשית חברתית בהקשרים טקסטואליים ודבורים.
לימוד אנגלית באופן חוויתי ומובנה לילדי כיתות א' ו- ב'.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים