טיפוח יכולות קוגניטיביות וידע לא מספיקים כדי שתלמידים ובוגרי מערכת החינוך יוכלו לתפקד היטב וירגישו טוב. כן ברור, שכדי שתלמידים יתפתחו ויתפקדו היטב, הם חייבים לפתח משאבי צמיחה רגשיים, חברתיים ומוטיבציוניים שיאפשרו שגשוג, רווחה נפשית, והתמודדות עם אתגרים וקשיים. על בסיס הכרה זאת, פנו רבים בעולם אל תפיסות ותוכניות המכונות למידה רגשית-חברתית. המטרה של תוכניות אלה היא קידום התפתחות רגשית-חברתית מיטבית דרך הקניית מיומנויות של הבעה רגשית, וויסות רגשי, ניהול כעסים, שליטה בפחדים, תקשורת רגשית, דיאלוג משמעותי ועוד יכולות חברתיות התואמות את טיב האינטראקציה בין מורה-תלמיד.
מטרת התוכנית:
לעזור למורים בהקניית כלים פסיכו-חברתיים כדי להתמודד עם בעיות הוראה וחינוך ובעיות של השתלבות בצוות בפרט ובמערכת החינוך בכלל- באמצעות תמיכה קבוצתית ומקצועית.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים