שפה רגשית חברתית, תנועתית המעניקה כלים לפיתוח עולמם הרגשי והרוחני של מחנכים, ילדים והורים המעצימה ומחברת ביניהם.
התכנית מכשירה מחנכים ותלמידים לשים דגש על השפה בה אנו פונים אל המחשבות שלנו, אל הגוף שלנו ומלמדת כיצד ליצור חיבור בין עולם התנועה לעולם הרגש במטרה לבסס תחושת שייכות ומוגנות המסייעת לפיתוח כישורים חברתיים ורגשיים.
התכנית מעניקה למחנכים כלים מעשיים כיצד ליצור מרחבי תנועה ומרחבי הכלה בשיתוף עם הילדים בתוך ומחוץ לכיתה/הגן, שיעשירו את בתי החינוך כמקום המאפשר לצד הלמידה הפרונטלית גם למידה דרך התנסות פעילה. הילדים מקבלים הזדמנות להכיר את גופם תוך כדי תנועה במוקדי פעילות תנועתיים ובמפגשים חברתיים המעלים לעיתים קונפליקטים טבעיים. במרחבי ההכלה הילדים פותרים קונפליקטים ומשוחחים על צרכים, רגשות ודרכי פתרון באמצעות משחקים יצירתיים שהם מכינים בעצמם לתרגול מיומנויות התקשורת, גמישות מחשבתית וניהול עצמי מיטבי.
ההורים הם שותפים פעילים בתהליך ומקבלים כלים להעצמת המשפחה בהמשך ישיר לתהליך של הילדים.
מטרת התוכנית:
ביסוס למידת כישורי חיים רגשים חברתיים כדי ליצור מעטפת רחבה ותומכת המקדמת מוגנות, רווחה נפשית, דיאלוג מקרב ומניעת התנהגויות סיכון.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים