התלמיד יתחיל לקבל אחריות על בית ספרו וסביבתו כאשר הוא בעצמו יהפוך חלק מעיצובם. בנוסף, קישוט קירות בית הספר ומכלול סביבתו עשוי לתרום לתהליכים הפדגוגיים בו ע''י יצירת סביבה נאה, נקייה ומושכת. בתוכנית נציע בחירת ציורים משמעותיים מתוך פרקי תחומי הדעת הנלמדים באותן שכבות גיל לרבות מדעים, מתמטיקה, העולם הדיגיטלי, אסטרונומיה, עולם האומנות או כל תחום אחר שיבחר ע''י המוסד החינוכי עצמו בהתאם להשקפת עולמו, חזונו, דרכו הפדגוגית וההדגשים הספציפיים המחברים אותו לקהילה. תהליך זה עשוי להביא לירידה משמעותית בוונדליזם ויתרום בהכרח בכינון אקלים חינוכי מיטבי הנובע מתוך שותפות, אכפתיות, שייכות, מעורבות ואחריות הדדית בין כל האלמנטים המרכבים את המוסד. מדריכת אומנות תנחה את התלמידים ביצירות משמעותיות גדולות לקישוט ייעודי מכוון במכלול סביבתו של בית הספר הפנימית והחיצונית.
מטרת התוכנית:
ציורי קיר ושייכות לבית הספר אומנות רחוב צעירה.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים