עבודת המורה במסגרת בית הספר, הינה עבודה לא פשוטה, היא מפגשיה אותו עם המון סוגיות ודילמות שהוא אמור להתמודד איתם במהלך עבודתו, כמו התאמת דרכי הוראה לכיתות הטרוגניות, מבחינת גיל, גודל וצרכים, המורה פוגש בכיתות תלמידים עם צרכים שונים, במיוחד תלמידים עם צרכים מיוחדים כמו: תלמידים עם לקות למידה, לקות ראייה, לקות שמיעה, תלמידים עם קשיים התפתחותיים, איחור שפתי, אוטיזם וכו.. בנוסף לרכישת כלים ומיומנויות חשובות על איך לשלב תלמידים מאתגרים בתוך הכיתה הרגילה תוך שמירה על אקלים כיתתי מיטבי.לכן חיזוק תחושת המסוגלות של המורה, והפניית תשומת לבו לכוחות שלו ולמשאבים שעומדים לרשותו, מתן כלים לוויסות רגשי בכדי שיוכל להיות פנוי רגשית וזמין עבור התלמידים וצרכיהם.
מטרת התוכנית:
מטרת ההשתלמות היא לתת למורה מקום מכיל ומאפשר להתבטאות רגשית, שבו הוא יכול לפרוק ולשחרר לחצים וקשיים, שהמורה יהיה במרכז, יחווה חוויה של הכלה וקבלה, העצמה, וצמיחה, חיזוק תחושת המסוגלות שלו, ולתת למורה מקום מכיל ומאפשר להתבטאות רגשית, שבו הוא יכול לפרוק ולשחרר לחצים וקשיים, שהמורה יהיה במרכז, יחווה חוויה של הכלה וקבלה, העצמה, וצמיחה, חיזוק תחושת המסוגלות שלו
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים