נכיר ונתנסה במאפיינים של למידה רגשית חברתית (SEL) וכיצד ליישם את המאפיינים של למידה רגשית חברתית בכיתה: מודעות עצמית, ניהול עצמי ורגשי, מוטיבציה וערכים, אמפתיה ודיאלוג קשוב, מנהיגות מבוססת חמלה. יוסי בן אשר ומכיר היטב את הצרכים בשטח, ייסד את המרכז לפדגוגיה מתבוננת ומיינדפולנס במכללת סמינר הקיבוצים, מלמד את הנושא במרכזי פסג"ה מזה כמה שנים וביניהם: פסגה פתח תקווה, פסגה אשדוד, פסגה קרית מוצקין, פסגה כרמיאל במועדוניות מרכז ובבתי ספר לחינוך מיוחד, במכון מופ"ת ועוד.
מטרת התוכנית:
מתן מענה להיבטים רגשיים-חברתיים וחיזוק החוסן, מתן כלים למשתתפות/ים מבוססים למידה רגשית חברתית (SEL) להתמודדות עם עומס רגשי וריבוי משימות, מתן כלים לשיח מיטיבי, אמפתי וקשוב בכיתה ובחדר המורים.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים