היעוץ הארגוני יתמקד בבניית מסוגלות ניהולית וחיזוק היכולות של צוות הנהלת בית הספר והצוות החינוכי.
בנוסף, יתמקד בבניית שותפות מיטבית עם ההורים המשרתת באופן ישיר את טובת הילד, אשר עומדת במרכז העשייה של בית הספר
היסודות לשותפות מיטבית עם ההורים, מתקיימת מתוך הכרה של בית הספר באחריותם וסמכותם המוסרית והחוקית של ההורים כלפי ילדיהם, ומתוך העובדה כי הם המחנכים הראשוניים של ילדיהם. זאת, לצד (ולא במקום), האחריות והסמכות החוקית לחינוך ולימוד ילדי ישראל המוטלת על מערכת החינוך בכלל ובית הספר בפרט
נוסף לאלו, התוכנית תסייע למנהל ולצוות המורים ביישום תהליכי השינוי הרחבים הצפויים במוסדות החינוך במהלך תשפ"ג בשכבות הגיל על-יסודי.
"לפני הקורונה התחלנו להתייחס לתלמידים כמו אל צרכנים, הפכנו את ההורים ללקוחות ואת המורים לנותני שירות. גישה זו פגעה בבתי הספר, ואולי הקורונה תאפשר להחזיר את המצב לקדמותו. ההורים הם לא רק צופים מהצד, הם צריכים להיות שותפים".
פרופ' אנדריאס שלייכר, מנהל המחלקה להערכת תלמידים ב OECD
מטרת התוכנית:
מטרת התוכנית היא ביסוס יכולות ניהוליות ובדגש על מימוש פוטנציאל התרומה של ההורים לקידום טובת הילדים בבית הספר, לאקלים הבית-ספרי ולחיזוק מעמד המורים/ות והמנהל/ת, זאת - מתוך כבוד, אמון ושיתוף פעולה.
נוסף לאלו, הייעוץ הארגוני יסייע למנהל/ת ולצוות המורים ביישום תהליכי השינוי הרחבים הצפויים במוסדות החינוך במהלך תשפ"ג בשכבות הגיל על-יסודי
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים