פעילות חברתית רגשית ( SEL ) חווייתית, המאופיינת בשלושה אלמנטים מרכזיים - משימות SEL מיוחדות, המדמות סיטואציות חברתיות מחיי היום יום. פעילות ספורטיבית מהנה במהלך ביצוע המשימות, ושימוש במתנפח ייחודי ענק הגורם למוטיבציה לפעולה, גורם הנאה גדולה למשתתפים, מאפשר פעילות ספורטיבית ברמות קושי שונות בעת ובעונה אחת, ומייצר תנאים מיוחדים למשימות עצמן, כמו אפשרות לקבלת פרטיות בקבלת החלטות, ושליטה בלחץ הזמן בו נמצא המשתתף, כל זאת כדי לקבל את ההתנהגות החברתית האופיינית למשתתפים, כדי שהמשתתף יכיר עצמו טוב יותר, והצוות יוכל להכיר את ההתנהגויות החברתיות המקובלות בקבוצה. הפעילות בשילוב תכניות SEL קיימות, נותנת אפשרות לקבלת תוצאות טובות יותר, בהורדת אלימות, קבלת האחר והכרות עם תכונות חיוביות של המשתתפים.
הפעילות מבהירה את החשיבות העצומה של למידה חברתית רגשית ( SEL ) בחיי תלמידים, מורים והורים בבית הספר , ומאפשרת פעילות משותפת לכל השותפים בחינוך, תלמידים, צוות חינוכי והורים. כי למידה חברתית רגשית אינה עוד תכנית המונחת על הצלחת, SEL זאת הצלחת עצמה, עליה מונחים כל מרכיבי החיים בבית הספר.
מטרת התוכנית:
למידה חברתית רגשית ( SEL ) חווייתית, המשפרת תכניות SEL קיימות, שמה את נושא ה SEL במרכז העשייה, ומאפשרת להכיר את המצב החברתי האישי והקבוצתי ושינויו בהתאם לצורך.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים