בתוכנית מכשירים ומספקים כלים לקבוצת מנהיגות דיגיטלית בית ספרית ליישום העקרון הפדגוגי של "למידת עמיתים" בתחום האוריינות הדיגיטלית. תלמידי הנבחרת נפגשים אחת לתקופה, מקבלים משימה ללמידה עצמית בתחום הדיגיטלי אותה מבצעים באמצעות תכנים באתר התוכן U IN GAME המאושר על ידי משרד החינוך. לאחר הלמידה הם יוזמים פעילויות הדרכה בבית הספר לחיזוק האוריינות הדיגיטלית של תלמידים נוספים. בכך התוכנית תסייע לצוות ההוראה ולתלמידים לחיזוק מיומנויות המחשב, וליצירת מעורבות של תלמידי ביה"ס ביזמות.
מטרת התוכנית:
מתן הזדמנות לתלמידים להוביל לחיזוק התרבות הדיגיטלית בבית הספר, לקיחת אחריות, יצירת שינוי, פיתוח אמפתיה, ומעורבות בקהילת בית הספר.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים