רצף חינוכי (מגיל 18-3), הכולל את כל העוסקים בתחומי החינוך והרווחה, הוא בסיס להתמודדות עם פערים עמוקים אלה. כדי להכין תלמידים לעמוד בסטנדרטים התפתחותיים (רגשי וחברתי כאחד) ובסטנדרטים לימודיים גבוהים, חשוב להתחיל את הפעילות החינוכית מוקדם ככל האפשר. ההשקעה בחינוך כבר מהגיל הרך נמצאה כבעלת משמעות רבה לקידומו של הילד בעתיד, מביאה להשתתפות רחבה של כל בעלי המקצוע ולשיתוף ההורים בתהליך החינוכי ולפיתוח כישורי חיים וחברה, לטיפוח תקשורת מיטבית ומקדמת קשרים איכותיים.
מטרת התוכנית:
להביא כל פרט לתחושה של שייכות, תחושה של גאוות יחידה, לשאיפה לחיברות ולקיום שיתוף, לתחושה של וודאות וביטחון בקבוצת האם, תחושה של מסוגלות לשלוט במצבים מיידיים ובעתיד, הקצר וארוך הטווח, תחושה של ביטחון עצמי להוביל תהליכים בקהילת האם באמצעות מנהיגות ובאמצעות הקרנת השפעה מיטבית ומעצימה בסביבה כולה
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים