אומנות לחימה מפתחת אצל התלמידים את תחושת המסוגלות האישית, מפתחת את היכולת להתמודד עם מצבים רגשיים מנטאליים מסובכים ומחזקת אצל המתאמן את הביטחון העצמי, הדימוי העצמי, והדינמיקה החברתית. מחקרים מוכיחים שילדים שמתאמנים רגישים יותר לסביבה, לומדים יותר טוב בשל חיזוק המסוגלות האישית שלהם ואף רגועים ולא אלימים. מנהל התוכנית שיהאן מיכאל שושן, חגורה אדום לבן בקראטה, סאישוקידו וחגורה שחורה בשיטות לחימה נוספות, איש חינוך, מורה, מדריך וניהל בית ספר מספר שנים, מיכאל ביצע מחקר על אומנויות לחימה כאמצעי להורדת אלימות ותוקפנות אצל ילדים ובני נוער. צוות המדריכים ברשותו הינו מיומן מקצועי! מוכר על ידי מוסדות אקדמאיים ומאמנים בגישה חינוכית מאוד מיוחדת.
מטרת התוכנית:
התכנית תסייע לביה"ס לטייב את האקלים, להפחית בעיות משמעת בכיתה ובהפסקה דרך פיתוח משמעת עצמית וכיבוד האחר. דרך נוספת ומרכזית להעצמת התלמיד. לעבור ממצב של קושי או חוסר אונים למצב של שליטה בחיים. מיקוד שליטה פנימי והגדלת הביטחון העצמי והדימוי העצמי, משמעת עצמית וקבוצתית, ואף מבחינה פיזית: גמישות, חיזוק שרירים וקואורדינציה. מחקרים רבים מוכיחים שתלמיד שמתאמן בהתמדה [בדרך חינוכית] מצליח בלימודים יותר מתלמיד שלא מתאמן. פעילות העשרה והפגה, קידום אורח חיים בריא.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים