בכדי שהמעשה החינוכי יצמיח וייטיב עם התלמידות.ים מצבם הנפשי של המורות.ים יכולתן.ם להכיל, לעודד, לראות את הטוב, ולקדם את תלמידיהן.ם הוא משמעותי והכרחי.
התוכנית כוללת שלושה רכיבים:
1. הכשרה לצוות החינוכי - השתלמות העוסקת באושר ארגוני וכוללת היכרות עם המחקר והתנסות בכלים פרקטיים להגברת האושר בארגון.
2. הכשרת תלמידות.ים - שעה שבועית לכל כיתה בה לומדים פרקטיקות להגברת האושר האישי והקבוצתי. מינוי צוות רכזי אושר כיתתי הפועלים יחד עם המורה ליצירת תרבות המעודדת אושר בקרב התלמידות.ים.
3. ליווי למנהל.ת ביה"ס ליצירה והטמעה של סדירויות המקדמות אושר ארגוני בבית הספר.
שיטות העבודה כוללות בין היתר:
היכרות והתנסות עם ארבעת המפתחות לאושר אישי וארגוני; חקר מוכיר; עבודה עם חוזקות; מיינדפולנס; מדד האושר הבית ספרי - קבלת כלי לניטור מדד האושר ברמה השבועית בבית הספר.
מטרת התוכנית:
להגביר את תחושת השייכות, המשמעות וההנאה של הצוות החינוכי והתלמידותי.ים בבית הספר.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים