גננת או מנהלת גן? יש דיון בשטח, האם באמת יש הבדל. או שההבדל נובע מתפיסת התפקיד של כל גננת. כנשות חינוך הגדרת ה"אני מאמין" החינוכי היא חלק מעבודת היום יום ולאורו פועל צוות החינוך. ומה לגבי תהליכי הניהול בגן? מלבד ניהול פדגוגי, תפקיד הגננת מתרחב וכולל בתוכו אלמנטים של עבודה בצוות רב מקצועי, עבודה עם peer group ניהול הקשר עם ההורים, הקהילה והרשות כל זאת לצד ניהול והובלת צוות חינוכי שותף שגרה. לשם כך, וכדי על הגננת לפעול כדי: להוביל, להניע, להשפיע ולרתום את השותפות שלה למשימות ולאתגרים השונים, תוך שמירה על תרבות (גנית) ארגונית מעצימה ומפתחת. מימוש אחריות זו פירושה עבודה ארגונית מרובת ממשקים, מורכבת, רגישה ומתוכננת היטב, שיש להוביל אותה באופן מקצועי ופרו-אקטיבי. תהליכי פיתוח מנהלות.ים לגננות הן בדיוק הפרק שכדאי לחזק בהכשרת הגננות ויכול לאפשר כלים, מיומנויות ותרגול שמרחיב את מנעד אפשרויות הניהול שעומד לרשותן ולהכשירן בבוא העת לתפקידי ניהול והדרכה בגיל הרך.
מטרת התוכנית:
הרחבת יכולות ניהול, הובלת צוות וראיה מערכתית ורחבה באמצעות כלים, מיומנויות ותרגול כהכנה והעמקה לתפקידי ניהול.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים