גננות וגננות מובילות, פיתוח דרג ניהול ביניים (דיא-לוג פיתוח מצוינות ארגונית)

דיא-לוג פיתוח מצוינות ארגונית, שלי נינבורג

מספר תוכנית בגפ"ן: 12392



תמצית התוכנית:

גננת או מנהלת גן? יש דיון בשטח, האם באמת יש הבדל. או שההבדל נובע מתפיסת התפקיד של כל גננת. כנשות חינוך הגדרת ה"אני מאמין" החינוכי היא חלק מעבודת היום יום ולאורו פועל צוות החינוך. ומה לגבי תהליכי הניהול בגן? מלבד ניהול פדגוגי, תפקיד הגננת מתרחב וכולל בתוכו אלמנטים של עבודה בצוות רב מקצועי, עבודה עם peer group ניהול הקשר עם ההורים, הקהילה והרשות כל זאת לצד ניהול והובלת צוות חינוכי שותף שגרה. לשם כך, וכדי על הגננת לפעול כדי: להוביל, להניע, להשפיע ולרתום את השותפות שלה למשימות ולאתגרים השונים, תוך שמירה על תרבות (גנית) ארגונית מעצימה ומפתחת. מימוש אחריות זו פירושה עבודה ארגונית מרובת ממשקים, מורכבת, רגישה ומתוכננת היטב, שיש להוביל אותה באופן מקצועי ופרו-אקטיבי. תהליכי פיתוח מנהלות.ים לגננות הן בדיוק הפרק שכדאי לחזק בהכשרת הגננות ויכול לאפשר כלים, מיומנויות ותרגול שמרחיב את מנעד אפשרויות הניהול שעומד לרשותן ולהכשירן בבוא העת לתפקידי ניהול והדרכה בגיל הרך.

מטרת התוכנית:
הרחבת יכולות ניהול, הובלת צוות וראיה מערכתית ורחבה באמצעות כלים, מיומנויות ותרגול כהכנה והעמקה לתפקידי ניהול.


מידע נוסף על התוכנית:

מסלול התוכנית: אינה במכרז המאגר
קהל יעד: מנהלים | צוותי חינוך
שיוך למסגרת משרד החינוך: תוכנית איננה שייכת למסגרת
תחום מסגרת: רווחתי - רגשי
מקור תוכנית (יוצר התוכנית): חיצוני - מגזר עסקי
סוג ארגון: עוסק מורשה
מספר ארגון: 25158353

תוכניות נוספות של דיא-לוג פיתוח מצוינות ארגונית, שלי נינבורג

הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים

תוכניות גפ"ן
תמיכה טכנית

תמיכה תוכניות גפ"ן
הי,
לא מצאת תוכנית כבקשתך?
ניתן להשאיר הודעה ונשמח לעזור
עופר
×
לא מצאת תוכנית? צור קשר ונשמח לעזור