בכל כיתה ישנם תלמידים שמצליחים פחות מהאחרים. ישנה כיום נורמה רווחת של הטלת האחריות לאי ההצלחה על המורה, וציפייה ממנו למצוא את הדרך, ותהיה זו דרך אמיתית או שקרית (כמו הורדת הרף, או מתן ציון שלא באמת משקף את ההישגים).
מטרת התוכנית:
להבין מנין באה תפיסה זו ומה השלכותיה, ולדון כיצד ניתן לעשות את התלמיד לשותף פעיל בלמידתו, זאת תוך הכרה בקשיים אמיתיים וניסיון לגשר עליהם, אך לא על חשבון תלמידים אחרים.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים