תכנית "Well-being בחינוך" היא תפיסה חינוכית הוליסטית המקדמת ש??לו?מו?ת חינוכית, על ידי שיפור מיומנויות חשיבה, טיפוח כישורי תקשורת ויצירת מודעות אישית וחברתית ברוח הלמידה הרגשית חברתית- S.E.L. כישורי ומיומנויות הליבה בהם אנו מתמקדים מחולקים לאשכולות של יכולות אינטלקטואליות, אישיות, חברתיות, תקשורתיות ורגשיות. כישורי ומיומנויות הליבה כוללים בין היתר: רגיעה, חקר וסקרנות, אמפתיה והקשבה, חשיבה רפלקטיבית, מודעות וניהול עצמי, חשיבה יצירתית ופתרון בעיות, עבודת צוות, חשיבה ביקורתית, מודעות חברתית וסביבתית וקבלת החלטות מושכלת. מיומנויות אלה זכו להכרה של ארגון יוניצף (ארגון הילדים של האו"ם), ככאלה שתלמידים זקוקים להן בכדי להתמודד כהלכה עם המציאות המשתנה ולהבטיח לעצמם חוסן ושלומות. התכנית כוללת מדידה והערכה באמצעות שאלון ייחודי שפותח בחינוך לחיים וזכה לאישור המדען הראשי במשרד החינוך הכולל עמדות של תלמידים, מורים והורים.
מטרת התוכנית:
מטרת התכנית היא יצירת קהילה בה ילדים ומבוגרים יכולים לממש את הפוטנציאל הגלום בתוכם, להרגיש מוגנים, מקובלים ומוכלים, לקיים תקשורת מבוססת אמון ולחוות שייכות וגאוות יחידה (בית ספרית).
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים