מי מלמד אותנו "כמה קל להיות מאושר", איפה למדנו ש"מפסיקים להיות פראיירים" זה הערך הכי חשוב שלנו? ומתי "קלאס באפס מאמץ" נהיה רעיון מכונן? בהשתלמו טראנספורמטיבית ומרתקת נצלול לתוך הנרטיבים התרבותיים של התרבות שלנו, הסיפורים שלמדנו בוולנטיינז דיי (שאהבה היא בעצם שוקולד ודובי) הקניות שלנו, הפרסומות שאופפות אותנו ואיך הן עובדות, ונכיר לעומק כמה מהנרטיבים שאימצנו בלי לדעת , בסיבוב האחרון שלנו בקניון. על חינוך, ערכים, ואיל מציעים אלטרנטיבה של ממש בתוך תרבות שמספרת לנו שאת הכי יפה כשנוח לך, והקשר של כל אלו לעולם שמתחמם והולך.
מטרת התוכנית:
בהשתלמות טרנספורמטיבית הכוללת היכרות מעמיקה וביקורתית עם התרבות שלנו, הסיפורים והנרטיבים שלה, נצלול לתוך מה שלא ידענו שמחנך אותנו, ונכיר כלים אפקטיביים להנכחת אלטרנטיבות חינוכית , ערכיות, ושרואות לא רק אותנו כאן ועכשיו, אלא הרבה יותר רחוק.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים