בשנים האחרונות, האקלים בביה"ס השתנה. האלימות, בריונות, חרמות ועוד. האקלים הזה משפיע על ההישגים, על שביעות הרצון של התלמידים וההורים ועל סביבת העבודה של המורים. התוכנית כוללת 5 פרויקטים ממושחקים משלימים: צוות צו"ף (צמצום פערים) - התוכנית מצמצמת פערים לימודיים וחברתיים, בצורה משחקית. התוכנית מעצימה את תלמידים המובילים ויוצרת שכבת מנהיגות סוחפת. צוות כ"ח (פיתוח כישורים חברתיים) - ביה"ס יקבל משחק לוח גדול וייחודי בשם "ארמון המטמון". המשחק מלמד את התלמידים שיתוף פעולה, ניהול נבון של משאבים וחשיבה שיתופית. טב"ע - (טיפול בסביבה מעצבת) - בתוך ביה"ס יוקם חדר אימרסיבי בשם "חדר הטענה", שיעוצב כגשר פיקוד בחללית, לפתרון מצבים חברתיים. החדר מופעל באמצעות מסכי מגע, תפאורה דינמית ומערכת בחירה דיגיטלית מתוחכמת המופעלת ע"י הגוף של השחקנים. פוס משחק (הפסקות ממושחקות) - משחק בית-ספרי שנמשך יומיים. מטרת העל של המשחק הוא ליצור קשרים בין תלמידים משכבות שונות. סיירת משחקים - צוות מתוך ביה"ס שיוצר יחד עם משחקולוג, מאגר משחקים שמשלבים אינטליגנציות מרובות ומיומנויות. המשחקים משולבים בפעילות השוטפת של ביה"ס.
מטרת התוכנית:
התוכנית מציעה: שיפור מהיר ולטווח ארוך של אקלים בית הספר. תהליך של 3 חודשים אינטנסיביים בבית-הספר. מכיוון שהמורים כבר עמוסים, התוכנית משתפת את התלמידים בתהליך. התוכנית מעבירה חלק מהאחריות לשמירה על האקלים, מהצוות החינוכי לתלמידים. המשך ליווי וניטור של האקלים במשך שנה. מענה לתנאים משתנים ומתן תמיכה.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים