תוכנית העשרה לחשיבה יצירתית ומיחשובית, המורכבת ממשחקי חשיבה במתמטיקה, רובוטיקה, שחמט, הלמידה מתבצעת דרך חשיבה באמצעות למידה עצמית ולמידה דרך פרויקטים שמשלבים פתרונות מחשבית וחקר מדעי ומתמטי המשלב של רעיונות ה STEM, כך שהתלמיד מגביר את התחושה העצמית ומטפח את היצירה שלו, ופיתוח יזמות אישית. למידה דרך משחקי חשיבה ופרויקטים ושילוב טכנולוגיה לפתרון בעיות חשיבה ומצאת דרכים להתקדם בלמידה, התוכנית מתבססת על סוגים שונים של העשרת החשיבה כגון: אוריינות חשיבה, משחקי חשיבה, חשיבה ביקורתית, רובוטיקה, חקר ושילוב מדפסות 3D, יצירה ותכנות למידה עצמית. התמצית היא לשלב את הלמידה והרעיונות ודרכי החשיבה עם המקצועות השונים ובכלל השכבות בשיתוף הקהילה והחברה.
מטרת התוכנית:
חקר זיהוי טיפוח היצירתיות וחשיבה של התלמיד בשילוב רעיונות ה STEM, העצמת תחושה וטיפוח מנהיגות, ולמידה דרך פרויקטים, העצמה אישית ויזמית, עבודה שיתופית ותרומה לחברה ולקהילה.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים