עליה באחוז הילדים אשר מראים קשיים התפתחותיים על רקע שינויים בדפוסי הפנאי, מקדמת בהגיעם לבית הספר רכישת מיומנויות הלמידה בתחומים השונים מושפעת מרמת התפקוד הרגשיים המוטוריים וחברתיים והלימודיים. התוכנית שמה לה למטרה לשפר את איכות חייהם של התלמידים והוריהם. והענקת כלים לעובדי ההוראה בהתמודדותם עם ילדים והורים, הנחת הייסוד בעבודה זו נשענת על התפיסה כי הקשר הדו כיווני בין הורה לילדו מקפל בתוכו את מאפייני הקשר הרחב יותר בין התלמיד לסביבתו הלימודית. התוכנית מתרכזת בקשר הורה- ילד ונעזרת בטיפול הפסיכולוגי החינוכי בכדי להרחיב את ההתבוננות ההורית אודות דפוסי ההתנהגות, החשיבה והרגש אודות ילדם. התוכנית נשענת על תפיסת עולם מערכתית- אינטגרטיבית ונשענת על הידע הרבה אודות הילד מהמבוגרים השונים בחייו- הן בסביבת בית הספר והן בסביבה הביתית. כפועל יוצא מכך, חלק מהתוכנית מוקדש לפגישות רב צוותיות בבית הספר עם ההורים.
מטרת התוכנית:
העשרה ופיתוח כישורי חיים. לשפר את רווחתו הנפשית של התלמיד ואת תפקודיו המסגרת הבית ספרית ובבית.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים