התוכנית משלבת בין שני תחומים עיקריים: הוראה מתקנת, ומענה טיפולי לתלמיד, שמקשרים בין המישור הלימודי של ההוראה המתקנת ובין המישור הטיפולי, ובכך נותנים מענה משולב לתלמידים עם בעלי צרכים מיוחדים ולקויות למידה מבחינה לימודית וטיפולית. התוכנית הראשונה של ההוראה המתקנת, שבאמצעותה מאתרים את הבעיות הלימודית של התלמיד ועובדים עליו עם הוראה מתקנת במקצוע הנדרש כגון קריאה וכתיבה וחשבון. והתוכנית השנייה, היא הטיפולית שמשתמשים בטיפול רגשי ,חברת, טיפול באומנות וטיפול באמצעות סיפור או דרמה, שנעשה בצורה פרטנית או קבוצתית לתלמידים, וכך מספקים מענה וקידום ושיפור התפקוד של התלמידים שיש להם קשיים רב תחומיים: התפתחותיים, לימודיים, מוטוריים.
ועם אפשרות השילוב בין שתי התוכניות לקבוצה אז מגיעים להצלחה ולשקט נפשי ולימודי והתאקלמות טובה יותר אצל התלמיד .
מטרת התוכנית:
טיפול לימודי ורגשי דרך שילוב דרכי למידה כהוראה מתקנת וטיפול רגשי וטיפולים שונים , כדי לשפר את החוויה אצל התלמיד. התלמידים מטופלים לימודית עם בעיות כתיב וקראיה דרך הוראה מתקנת, והבעיות החברתיות והרגשיות, נעשות בהתאמה עם הסוגיות שלו עם הטיפול המתאים, כל זה כדי לקדם את התלמיד מבחינה רגשית וחברתית ולימודית ולהתגבר על הבעיות שיש לו, ובהתאם עובדים עם מחוון לכל שלב ושלב, ומשלבים את הצוות החינוכי וההורים בהתקדמות
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים