תהליך של חמישה מפגשים שנדון בהם על אתגרי ההורות בעידן זה, מתן ידע וכלים מעשיים עד למפגש השלישי, אשר יוצג בו מקרים מחיי היום יום (באישור ההורים) או מקרה לדוגמא במטרה לנתיח את כל הצדדים בסיטואציה כמו חוויה הורית, סמכות הורית, קשר אימא אבא בן ,הקשבה פעילה וגבולות עד כאן אל מול ההורים. מול התלמידים חמישה מפגשים שבהם נדון באתגרי תקופת הבגרות (צורך לפי גיל הקבוצה), קשר ותקשורת, עם ההורים, ניהול רגשות, קבלת האחר, הבעה והעצמה באמצעות הרצאות, סדנאות, משחקים, סיפור, קלפים. האני מאמין שלי הוא שדרך הדרכת הורים ניתן לצור בשלב ראשון ידע ובשלב שני כלים להורים וגם לתלמידים, זה מה שמאפשר לנו כחברה לצור מרקם מכיל, מבין, חובק ומחבק את כלל האוכלוסייה, מהניסיון שלי כמורה וכמנחת ומדריכת הורים ותלמידים נוצר אצלי ראיה הוליסטית מעמיקה רחבה לצורך של שני הצדדים במטרה ליצר מרחב משותף שממקסם וממנף את הסמכות ההורים אל מול אתגרי הנוער בימים אלו. סביבה לימודית: קבוצות הטרוגניות, תלמידים (בנים בנות), הורים, רצוי כיתה צדדית עם מינימום הפרעות מפעילות בית הספר, ולשמירה על אינטימיות של המשתתפים.
מטרת התוכנית:
מתן ידע וכלים מעשיים להורים ולתלמידים בכל הקשור לאתגרי ההורות והתפתחות התלמידים לפי גיל בעידן זה.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים