התוכנית מיודעת לתלמידים בגילאי 10-17 (בהתחשבות לשינויים לפי גיל), לב התוכנית הוא האמונה בשייכות, שאני חלק מחברה ואני חייב להתאים את עצמי אליה, וככל שטוב שלמי שבסביבתי, ככל שיהיה טוב גם לי. התוכנית עוסקת בשלושה מישורים שונים: בפן האישי; חיזוק הביטחון העצמי, שליטה עצמית, דמוי גוף, חוסן נפשי, ניהול קונפליקטים, גבולות, אחריות אישית מול אחריות קבוצתית, התמודדות מול שינויים ומעברים, טיפוח מנהיגות, חשיבה ביקורתית וחשיבה חיובית, גיל ההתבגרות והשינויים הפיזיים והנפשיים. בפן החברתי; כל מה שנקרא אקלים בית ספרי; התמודדות עם לחץ חברתי, גשר קשר, תיאום צפיות וניהול זמנים, דיאלוג בין אישי, מיומנות תקשורתית, רצון לשינויים אישיים ומערכתיים, הקניית כלים חברתיים ומעשיים לבניית יוזמות חברתיות. בפן המערכתי; הדרכת צוותים והדרכת הורים להתמודדות עם התלמידים בכל מה שנאמר לעיל, במטרה לעבוד על שני הצדדים והעניק כלים דומים לתקשורת יעילה.
מטרת התוכנית:
להכיל, לעודד, להעצים ולהדריך תלמידים על מנת שיצליחו להשתלב בחברה בצורה המיטבית ביותר. ולהדריך הורים וצוותים בכל מה שנאמר לעיל במטרה לשיפור ואיזון הקשר הבין אישי.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים