מדובר בעבודה קבוצתית עם מספר קטן של תלמידים כך שיהיה מקום לכל תלמיד לבטא את עצמו. הקבוצה תהיה בסגנון חצי מובנה, שיכלול בתחילת כל מפגש הפעלה מתודית (משחק, קלפים, שיר, סיפור, ציור, משחקי תפקיד ועוד) וממנה נעבור לשיח פתוח על הנושא שעלה. כמו כן, ניתן מקום לדינאמיקה שתתפתח בתוך המפגשים בין התלמידים וכך נוכל ללמוד כיצד נכון להתמודד בזמן אמת עם הסיטואציות החברתיות שנוצרו. כך שמחד נעבוד על התוכן לפי התכנים שהתלמידים יעלו ומאידך נעבוד על התהליך, על הדינאמיקה הקבוצתית שתיווצר ב"כאן ועכשיו" בתוך המפגש. בנוסף, נעבוד על זיהוי רגשות ועל היכולת לבטא רגשות בצורה מיטבית. נלמד כיצד רגשות משפיעים על ההתנהגות שלנו על פי מודל אפ"רת. נעסוק בעיוותי חשיבה ונעבוד על פרושים שלנו לסיטואציות חברתיות וכיצד הם משפיעים על ההתנהגות שלנו, על פי עקרונות הcbt. בנוסף, בקבוצה יהיה מקום לכל תלמיד לבטא את עצמו , את מחשבותיו ורגשותיו ובכך יקבל גם העצמה מהמנחה.
מטרת התוכנית:
פיתוח מיומנויות וכישורים חברתיים. הבנה של סיטואציות חברתיות, הרחבת "ארגז הכלים" להתמודדות בסיטואציות חברתיות. כמו כן, פיתוח מודעות עצמית לדפוסי ההתנהגות של כל תלמיד שתורמים/ מעכבים את יכולתו ליצור קשרים חברתיים.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים